Posel in finance

marec 14th, 2017 by socialko

V letu 2017 se je marsikateri podjetnik znašel pred dilemo, kateri SSL izbrati za namestitev na poslovno spletno stran. Naj najprej na kratko razložimo, zakaj je do tega prišlo ravno letos. Razlog za to je povezan z Googlom, ki je na svojem blogu že v septembru 2016 objavil novico z naslovom »Moving towards a more secure web«. V njej so pri Googlu zapisali, da bo njihov brskalnik Chrome pričel z opozarjanjem o morebitni nevarni rabi spletnih strani, ki se nahajajo na klasični HTTP povezavi.

Zavarovana HTTPS povezavaIn to se je tudi res zgodilo – ne le pri brskalniku Chrome, temveč tudi pri drugih. Zagotovo ste v zadnjem času na večini spletnih strani opazili črko i znotraj kroga, vidno na levi strani URL naslova. Če ste nanjo kliknili, se je izpisalo, da uporaba spletnega mesta morda ni varna. Po napovedih Googla to še ni nič, saj bo signal za neuporabo SSL certifikata, ki spletni strani omogoči zavarovano HTTPS povezavo, kmalu še precej bolj viden. Na vsaki nezavarovani spletni strani bo viden zapis »Not Secure«. Vsekakor slaba novica za podjetnike, ki si še niso priskrbeli SSL certifikata.

Med katerimi SSL certifikati lahko izbirate?

Obstajajo plačljivi in brezplačni SSL certifikati. Brezplačni, med katerimi je najbolj poznan SSL certifikat Let’s Encrypt, so namenjeni preprostim spletnim stranem fizičnih oseb. Brezplačni certifikati imajo kar nekaj slabosti, a ker niso namenjeni podjetnikom, danes o njih ne bomo razglabljali.

Edino smotrno izbiro predstavljajo plačljivi SSL certifikati, in še to ne vsi. Poznamo namreč domenske, poslovne in razširjene certifikate, med katerimi sta poslovnežem namenjeni slednji dve vrsti. Domenski torej v večini primerov ne pridejo v poštev, saj so namenjeni zgolj verifikaciji domene, ne pa tudi podjetja.

Poslovni SSL certifikati pomenijo preverbo domene in podjetja. Slednje mora biti vpisano v javni poslovni register, poslati pa je potrebno tudi nekaj dokumentov, ki služijo kot dokaz o obstoju podjetja. Cenovno gledano so cenejši od razširjenih, poleg tega so tudi izdani precej hitreje in z manj posredovanja podjetja.

Poslovni SSL certifikat

Vse bolj priljubljeni postajajo razširjeni SSL certifikati, saj imajo pred poslovnimi bistveno prednost. Gre za to, da se po namestitvi certifikata na spletno mesto ob URL naslovu pojavi zelena vrstica, v kateri je izpisano ime podjetja, kateremu je bil SSL certifikat izdan. Večina uporabnikov spleta to takoj opazi in na ta način ve, da je uporaba spletnega mesta varna. Ravno zaradi tega je razširjeni SSL certifikat najbolj smiseln za spletne trgovine, ki si želijo pridobiti zaupanje obiskovalcev in s tem povečati prodajo.

SSL certifikat in njegove prednosti

Razlog za namestitev SSL certifikata ne tiči zgolj v tem, da zadostimo zahtevam Googla in se tako ognemo upadu zaupanja obiskovalcev. Pravzaprav je razlogov za naložbo v SSL certifikat kar nekaj:

  • povečana varnost uporabe spletnega mesta,
  • večja verodostojnost spletne strani,
  • povečanje zaupanja s strani spletnih obiskovalcev,
  • boljše pozicije spletnega mesta v iskalniku Google.

Če vas prednosti namestitve SSL certifikata zanimajo podrobneje, vam svetujemo, da si preberete informativen prispevek z naslovom 3 prednosti SSL certifikata.

In zapomnite si nekaj: v kolikor ste do zdaj odlašali z nakupom SSL certifikata, si tega zdaj ne morete več privoščiti. Kot podjetnik oziroma podjetnica lahko na to gledate tudi s pozitivne strani, saj se velika večina podjetij za SSL certifikat še ni odločila.

Kategorija: Posel in finance

november 11th, 2015 by socialko

Novičke, ki jih prejemamo v naše elektronske nabiralnike s strani najrazličnejših podjetij, so večinoma simpatične in dobrodošle – večinoma imajo vsebino, ki je zanimiva, poleg tega pa ponujajo še dobre prodajne akcije. Kaj pa pošiljanje novic pomeni za pošiljatelje? Res je, marketing preko elektronske pošte je zanje precej učinkovit, precej poceni, poleg tega pa tudi enostaven. In pošiljanje novic seveda ni omogočeno zgolj največjim, ki imajo svoje oblikovalce, svoje IT mojstre in podobno – če se odločijo za pošiljanje novic s SqualoMail, je to povsem enostavno in primerno tudi za vsakega majhnega podjetnika.

Zakaj je pošiljanje novic s SqualoMail tako priročno?

SqualoMailMarsikateri podjetnik si želi svoje stranke obveščati o novostih in zanimivostih preko elektronske pošte, še posebej tisti, ki se na primer ukvarjajo s spletno prodajo in jim je zato na voljo tudi velika baza elektronskih naslovov, ki jih kupci ob registraciji ali nakupu dovolijo uporabljati tudi za tovrstno obveščanje. A da bi bilo pošiljanje novic enostavno, je treba v prvi vrsti uporabljati dober sistem pošiljanja, ki omogoči, da se novice naenkrat pošljejo celotni bazi prejemnikov – ta pa je lahko velika tudi nekaj tisoč, deset tisoč ali celo sto tisoč naslovov.

Če se pri tem odločimo za SqualoMail, je zadeva povsem preprosta – večina prejemnikov bo dobila novičke v dveh urah, najkasneje pa v štirih urah.

Grafične predlogeKo se odločimo za pošiljanje novic, je seveda treba pomisliti tudi na pripravo vsebine. Lahko se odločite najeti tekstopisca, ki bo pripravil zanimive članke, katerim boste nato dodali povezano ponudbo, vse to pa je treba lepo oblikovati – razporediti logotip, besedila, fotografije, cene, povezave … Da ne boste v ta namen vsakič najemali oblikovalca, je SqualoMail ponudil možnost, da za pošiljanje novic uporabljate že pripravljene grafične predloge, v katere zgolj razvrstite svoje elemente. Za to ni potrebno veliko računalniškega znanja. Kaj pa, če želite unikatno predlogo, prilagojeno prav vašemu podjetju? Potem lahko pri SqualoMail naročite njeno oblikovanje.

Vsak podjetnik ima seveda v mislih razmerje med sredstvi, ki jih vloži v marketing, in sredstvi, ki jih po njegovi zaslugi zasluži. S SqualoMail je to povsem enostavno nadzirati, saj vam omogoča dovršeno analitiko. Če se odločite za pošiljanje novic z njihovim sistemom, boste vedno vedeli, koliko pošte je bilo dostavljene, koliko odprte, koliko je bilo klikov na posamezne povezave, lahko pa se odločite tudi za analitiko, ki bo pričala o tem, kaj se je na podlagi email novičk prodalo.

Pošiljanje novic s SqualoMail je povsem preprosto, hitro in popolnoma pregledno.

Kategorija: Posel in finance

september 14th, 2015 by socialko

Ob spremljanju inovativnih idej in produktov, ki jih tako tuji kot slovenski podjetniki predstavljajo svetu, je enostavno pomisliti, da je razvoj ideje nekaj povsem preprostega, a dejstvo je, da od prvega »klika« oziroma zamisli do samega realnega produkta oziroma storitve poteka dolga pot. Razvoj ideje zahteva obilo znanja, načrtovanja, raziskav, premišljenosti in predvsem trdega dela. Mnenje, da lahko z dobro idejo hitro prodremo in vanjo ne rabimo vložiti veliko truda, je še kako napačno.

Razvoj ideje terja, da svojo zamisel temeljito premislimo in si jo ogledamo z vseh zornih kotov. Najprej je treba ugotoviti, ali je dejansko primerna in zrela za trg – ali bo razvoj ideje nazadnje dejansko prinesel nekaj novega, po čemer bo veliko povpraševanja in bo tako prinašalo prodajo, ali ne. Razvoj ideje torej v prvi vrsti terja temeljito raziskavo trga.

Analiza trga

Najprej je potrebno opraviti temeljito analizo trga.

Raziskave trga se lahko lotimo na več načinov, odvisno od tega, kakšen produkt ali storitev smo si zamislili. Na tem nivoju je razvoj ideje najlažji, kadar gre za lokalno delovanje oziroma za izdelke in storitve, ki v enaki ali podobni obliki na trgu že obstajajo, vendar se nam zdi, da je dovolj prostora za še enega, novega ponudnika. Precej več pa je dela, kadar se odločimo za nekaj, kar predstavlja popolno novost na posameznem trgu. Takrat se ne moremo zanašati niti na lokalni »feedback« niti na podatke drugih podjetij, ki se že ukvarjajo s podobnim poslom, temveč je že za razvoj ideje potreben finančni vložek in najem strokovnjakov.

Investitorji

Razvoj ideje zahteva finance in strokovno svetovanje.

To nas pripelje do drugega pomembnega faktorja za razvoj ideje, torej do financ. Velika, že uveljavljena podjetja, imajo na voljo tako lastna sredstva za razvoj kot tudi lastne strokovnjake, pri začetnikih in manjših podjetjih pa financiranje običajno predstavlja veliko oviro. Potrebno je poiskati vlagatelje, kar pomeni, da je treba v sam razvoj ideje pred tem vložiti toliko, da lahko poskrbimo za njeno dobro predstavitev, ki bo pritegnila partnerje. Prav zaradi tega je razvoj ideje pogosto precej dolgotrajen proces.

Če potegnemo črto, hitro ugotovimo, da je med podjetnimi posamezniki zagotovo precej več idej, ki so dobre, kot idej, ki so uresničljive. Naj bo zamisel še tako dobra, je nazadnje dejansko vse odvisno od denarja. A to seveda še ne pomeni, da je potrebno obupati. Marsikateri velik posel je nastal iz zanimive ideje, ki je ni bilo možno uresničiti čez noč in v obsegu, kakršnega si je njen avtor predstavljal. Razvoj ideje moramo namreč pogosto razdeliti v stopnje, ki nam omogočijo, da začnemo »na malo«, z neke vrste »butičnim« poslom, nato pa ga skozi poslovanje širimo in vse bolj stremimo k uresničitvi svojega velikega cilja.

Kategorija: Posel in finance